fbpx
Close
BARTA GÁBOR

Konverziómérés

Hirdetések

Facebook Ads

Hirdetések

Instagram Ads

Hirdetések

Google Ads

Hirdetések

Twitter Ads

Hirdetések

LinkedIn Ads

Hirdetések

Reddit Ads

Hirdetések

Quora Ads

Hirdetések

Microsoft Ads (Bing)

Hirdetések

Snapchat Ads

Hirdetések

TikTok Ads

BARTA GÁBOR

Konverziómérés

Ahhoz, hogy elindítsuk hirdetéseinket mindenekelőtt arról kell meggyőződjünk, hogy a konverzióméréseink jól vannak beállítva. Konverziónak minősülhet minden olyan, egy felhasználó által elvégzett feladat, ami nekünk valamiért fontos. Ilyen lehet, egy termék kosárhoz adása, a fizetés megkezdése, de természetesen az egyik legfontosabb ilyen a vásárlás. Amennyiben ezek az adatok hiányoznak, döntésképtelenek vagyunk a hirdetések optimalizálását illetően. Ezért nagyon fontos, hogy a lehető legtöbb adatot mérjük és a lehető legpontosabban. 

A konverzióméréseknél megvizsgáljuk, hogy mit érdemes mérni és, hogy jelenleg milyen adatokat mérünk és azokat hogyan, milyen pontossággal. Felderítjük a hibásan beállított méréseket és ki is javítjuk azokat.

Az elérhető platformok között szerepel a Google Analytics 4, Google Tag Manager, Facebook/Instagram Ads, Google Ads, Quora Ads, Reddit Ads, Microsoft Ads (Bing), Snapchat Ads, Twitter Ads, TikTok Ads. LinkedIn Ads.

  • svg

    12 hirdetési platform

    Több, mint 12 hirdetési platform közül választhatsz.

  • svg

    7 év tapasztalat

    Már több, mint 7 éve foglalkozom hirdetéskezeléssel.

  • svg

    Pontos mérési beállítások

    Egyedi és pontos mérési beállítások.

  • svg

    Google Tag Manager

    Egyedi mérések Google Tag Manager segítségével.

  • svg

    Google Analytics 4

    Google Analytics 4 mérési beállítások.

  • svg

    Elégedettségi garancia

    Nem vagy elégedett? 7 napig visszafizetem a pénzed.

Bízd rám a pixelek és a Google Analytics 4 beállításaid!

Kérd egyedi ajánlatom Google Analytics 4 vagy Google Tag Manager mérések beállításához.

Cégek, akikkel már dolgoztam

  • Coca-Cola
  • Sprite
  • Trust Gaming
  • Coca-Cola Esport Center
  • NeocoreGames
  • Gamelab
  • Esport1.hu
  • Omen by HP
  • Hajdu
  • Boxy
  • NameSilo
  • Köki Terminál

Csak pár kérdésed lenne? Konzultáljunk!

Válaszd a 30 perces konzultációt és nézzük át a fiókod közösen. Tedd fel a kérdéseid.

Gyakran ismételt kérdések

A vásárlást követően egy emailt fogsz kapni, amiben időpontot egyeztetünk a konzultációra. Az egyeztetést követően egy Zoom linken keresztül tudsz becsatlakozni a konzultációra, ahol én foglak várni. A 30 perc innentől kezdődik el. Képernyőmegosztással megnézzük együtt közelebbről is a fiókod, miközben átbeszéljük a céljaid és a kampányaid. A konzultáció végeredménye pedig több olyan action item, amivel tovább tudsz javítani a fiókod teljesítményén.

Készítsd elő azt az egy hirdetési fiókod, amelyről beszélni szeretnél. Ezt nyisd meg és készülj fel a képernyőmegosztásra. Írd össze az ezzel kapcsolatos kérdéseidet és nyiss meg egy jegyzetfüzetet, ahova esetleg tudsz jegyzetelni.

7 napig elégedettségi garanciát vállalok, ami azt jelenti, hogy ha esetleg nem vagy elégedett a konzultációval, akkor 7 napig bármilyen indoklás nélkül visszafizetem a pénzed.

Természetesen igen. Amennyiben úgy érzed, hogy jó lenne még egy alkalom, akkor ugyan úgy tudsz foglalni, mint az első alkalommal.

Igen. Erről a konzultáció alatt is beszélhetünk. Természetesen ha ki szeretnéd szervezni a hirdetési fiókod kezelését, akkor a konzultáció után tudok rá adni egy egyedi ajánlatot. Illetve ha komolyabb mérési munkákról lenne szó, pl. Google Analytics 4 vagy bármilyen hirdetési fiók Google Tag Managerrel való mérése, akkor ez esetben is számíthatsz rám.