Egy újabb projekt, aminél már a kezdetektől követhetem nyomon az irányt, a fejlődést. Magyarországon robbanás előtt áll a podcast piac és a koronavírus most csak jobban erősítette ezt a trendet.
Ha az a kérdés, hogy megéri -e ma belevágni akár egyénileg, akár céges szinten a válasz röviden – igen.
Nézzük a számokat világszerte:
- Aktív blogok száma: kb. 500 mlliió
- Aktív YouTube csatornák száma: kb. 25 millió
- Aktív podcastek száma: kb. 700 000 mindössze
Látható, hogy hatalmas a növekedési potenciál.
Ráadásul az átlagos podcast hallgató 7 különböző podcast csatornára is fel van iratkozva. Ez azt is jelenti, hogy a műsorod könnyedén hozzáadhatja a playlist-jéhez.
A podcast egy olyan formátum, aminek az egyik előnye, hogy emberközeli, közvetlen kommunikációt eredményezhet. Ha még videós rögzítésre is kerül, akkor pedig nem csak a népszerű podcast platformokon terjedhetnek az adások, hanem YouTube, Facebook, Instagram, TikTok felületeken is. Ráadásul egy 25-30 perces adás is annyira szétdarabolható rövid betekintésekre, kedvcsinálókra, hogy sokáig nem kell azon gondolkodni, hogy mit osszunk meg a követőinkkel.
Amennyiben további információkat szeretnél megtudni, látogass el a podcastgyartas.hu oldalra, és írj nekünk!