Necromancer Influencer Summit Összefoglaló

Végetért a 2017 -es Necromancer Influencer Summit és a tovább után összefoglaljuk nektek, hogy miket tudtunk meg a karakterről.

A következő két videóból mindent megtudhatsz – többek között gameplayt is láthatsz. További kis információkért, képekért, összefoglalásként pedig olvasd hozzá cikk további részét.

Necromancer Influencer Summit

A Necromancer Influencer Summit egy olyan nemzetközi esemény volt, amelyen YouTuberek, Streamerek, közösségi oldal vezetők és hardcore játékosok vettek részt. Voltak Spanyolországból, Németországból, Oroszországból, Lengyelországból, Bulgáriából, Latin Amerikából, Canadából és persze mi is képviseltettük magunkat Magyarországról.

Az esemény fő témája a Necromancer volt. Az első nap egy általános előadás után lehetett kipróbálni a karaktert. Ezután további, úgynevezett FeedBack Session -ök kaptak helyet, ahol egy-egy fejlesztővel lehetett megvitatni az adott témát. Ilyen témák voltak pl. a Builds & Playstyles, Skills & Passives, Class Set Design és Themes & Art Style. Ennél a résznél már csak 5 -en voltunk egy csoportba, szóval 5 emberre jutott egy fejlesztő. Lehetett kérdéseket feltenni az adott témában, és természetesen választ, magyarázatot is kaptunk a legtöbbre.

Persze voltak olyan kérdések is, amelyekre nem tudtak vagy nem akartak válaszolni. Igy az olyan kérdésekre, hogy Diablo 4? Diablo 2 Remastered? Mennyibe fog kerülni a Nekromancer? Mikor jön? stb.. sajnos nem kaptunk választ.

Az alábbi fejlesztőkkel tudtunk beszélgetni:

Travis Day

  • Senior Game Designer

Rob Foote

  • Lead Game Producer

Matthew Beger

  • Senior Game Designer

Julian Love

  • Lead VFX Artist

John Mueller

  • Art Director

John Lagrave

  • Production Director

Joe Shely

  • Senior Game Designer

Milyen a Necromancer?

A demo alkalmávak kb. fél órát tudtunk játszani a karakterrel. A női Necromancert kaptuk, egy előre beállított buildel. Sima rift pálya volt, de a rift végén egy portálba lépbe egy új helyszínre érkeztünk, ami kicsit a Necromancer hangulatát idézte föl. Ott kellett megölnünk a rift bosst.

Röviden, és amennyit meg lehetett tapasztalni ebben a rövid időben – igazából pozitívak az élmények. Nagyon izgalmas volt látni a Diablo 2 egyik legnépszerűbb karakterét, egy kicsit felfrissítve, egy kicsit másképp, de mégis – az alap hangulatot sikerült áthozniuk.

A következő skilleket használhattuk:

Blood Nova

  • Többféle Nova is lesz. A Blood Nove az egyik rúnája a Nova skillnek. Használatkor életet, kb. 10% és Essence -t kb. 20 -at vesztünk.

Devour

  • A már megölt ellenfelek után maradt hullákból, egy gombnyomásra életet és Essencet gyűjthetünk be.

Leech

  • Ez egy olyan átok, amely segítségével életet lophatunk a megátkozott szörnyek után, akiket meg is kell ütnünk.

Blood Golem

  • Megidézésénél a környező ellenfelekből éled föl, sebezve őket. Amolyan területi sebzése is van éledésnél. Tankos, nem vagyunk összekötve úgy, mint a Diablo 2 -ben (health link)

Grim Scythe

  • Ez egy Essence generáló skill. Egy ívben sebez, kb. mint a Clave.

Blood Rush

  • Hátrahadjuk testünket és egy bizonyos távolságba teleportálunk el. Körülbelül olyan mint a Spirit Walk a Witch Doctornál.

További skillekről információ morzsák:

Command Skeletons

  • Csak melee csontvázakat idéz, amelyek irányíthatóak. Nem tartalmazza a Mage Skeletonokat.
  • A Mage Skeletonok nem passzoltak a skillhez.
  • Biztosan szerepelnek majd a képességek között. Lehet, hogy rúna lesz, de az is lehet, hogy egy teljesen új skillt kap majd.

Revive

  • Ez volt az egyik legtöbb munkát igénylő skill. Nagyjából úgy fog kinézni mint a Diablo 2 -ben.
  • Minden modellt újra kellett tervezniük.
  • Rövid ideig lesznek velünk a felélesztett ellenfelek.
  • Van limit, nem lehet a végtelenségig éleszteni.
  • Hasonlóak lesznek mint a felélesztett szörnyek, de nem lesznek ugyan olyan erősek, nem kapják meg a képességeiket (pl. champion, kisebb boss).
  • Úgy fognak viselkedni, ahogyan azt egy pettől elvárjuk.
  • Kb. ugyan annyi minionunk lesz mennyiségre, mint a With Doctor -nak.
  • Bossokat nem lehet majd feléleszteni.

Mnden szörny, aki meghal a Necromancer körül, hulla lesz. Mindegy, hogy megfagyott, vagy más történt vele. Mi hullaként fogjuk látni.

  • PC -n minden Necromancernek saját hullái lesznek.
  • Konzolon mindenkinek ugyan azok, de ez valamilyen Chargos megoldással szabályozva lesz.
  • Addig maradnak a hullák, amíg ott vagyunk körülöttük. Kb. ez max 10 lesz.
  • Nem lehet majd egyik területről áthozni a másikra őket.

Átkok

Ha partyban különféle átkokat használunk, akkor mindegyiket rá tudjuk rakni akár egy szörnyre is. A szörnyek feje felett lehet majd látni az utolsó átkot. A demoban egyszerre csak 10 szörnyre lehetett átkoz szórni, de azt mondták, hogy ez még változhat.

Összegzés

Az esemény nagyon jól sikerült. Elég sok feedbacket sikerült a fejlesztőknek adni a Necromancerrel és természetesen a Diablo 3 jelenlegi problémáiról is. Meghallgattak minket, megértették a problémáinkat. Nagyon közvetlenek voltak, és még a merész ötleteinkre is bólogattak. A Necromancer az év második felében fog majd megjelenni, és reméljük, hogy a fejlesztőknek sikerül majd kielégíteni a játékosok igényeit, elvárásait vele kapcsoltban.

További screenshotok:

Skill screen shotok:


Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

tizenegy − tíz =